Cookie-, Privatlivs- og Handelsbetingelser
- Forside
- Cookie-, Privatlivs- og Handelsbetingelser
Når du besøger www.steamnordic.dk, indsamles der oplysninger om dig. Disse bruges til at forbedre vores indhold og tilpasse annoncer. Ønsker du ikke, at der indsamles oplysninger, bør du slette dine cookies og undlade videre brug.
Når du benytter vores hjemmeside, indsamler vi oplysninger som IP-adresse, geografisk placering, enhedstype, browser og et unikt ID. Derudover kan vi, med dit samtykke, indsamle og behandle oplysninger som navn, e-mailadresse, telefonnummer, adresse og betalingsoplysninger i forbindelse med booking eller kontakt.
Formålet med indsamlingen er at kunne behandle dine bookinger og betalinger, levere kundeservice, forbedre vores ydelser samt udsende relevante opdateringer, hvis du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev.
Vi har truffet tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger, som beskytter dine oplysninger mod uautoriseret adgang og misbrug. Vi opbevarer dine data, så længe det er nødvendigt for det formål, de er indsamlet til, hvorefter de slettes.
Vi anvender kun databehandlere inden for EU eller i lande, der yder tilstrækkelig databeskyttelse.
Du har til enhver tid ret til at få indsigt i, hvilke oplysninger vi har om dig, få dem rettet eller slettet samt gøre indsigelse mod vores behandling. Du kan kontakte os via [email protected].
SteamNordic, med adresse Lindetoften 18, 2630 Taastrup, CVR-nummer 45408701, e-mail [email protected] og telefon 41411906, tilbyder bilvaskydelser til private og erhverv.
Alle priser er i danske kroner (DKK) og inklusiv moms. Betaling sker via sikre betalingsløsninger. Booking foretages via www.steamnordic.dk.
Vores kundeservice er tilgængelig:
Du kan ændre eller annullere din booking op til 24 timer før det aftalte tidspunkt ved at kontakte os. Ved aflysning mindre end 24 timer før den aftalte tid, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr for sen annullering. Ved udeblivelse fra den aftalte tid opkræves det fulde beløb.
Vi forventer, at du sikrer adgang og plads til bilen samt overdrager nøglen ved ankomst. Eventuelle fejl eller skader skal anmeldes med det samme og senest 24 timer efter, og dokumenteres med billeder og beskrivelse.
Hvis din bil er mere beskidt end normalt, eller hvis du har angivet forkert bilstørrelse, forbeholder vi os retten til at opkræve ekstragebyr for den ekstra tid, der anvendes.
Vores medarbejdere og din bil er forsikret mod skader under arbejdsudførelse. Hvis der skulle opstå skade, skal dette anmeldes senest 24 timer efter opgaven med relevant dokumentation.
Ved aflysning efter opstart kan vi opkræve mellem 50 % og 75 % af ydelsens pris afhængig af arbejdets omfang. Vi tilbagefører betaling til samme betalingsmiddel, medmindre andet er aftalt.
Hvis du ønsker at reklamere over en udført service, skal du sende din klage senest 24 timer efter, at ydelsen er leveret. Din klage skal indeholde en beskrivelse af problemet samt billeder eller video som dokumentation.
Bemærk, at da der er tale om en serviceydelse og ikke et fysisk produkt, er der ikke 2 års reklamationsret, som der ellers er ved almindelige varekøb.